Zwroty, reklamacje i gwarancje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Do pobrania: Formularz zwrotu

 

Zgodnie z prawem skorzystanie z formularza jest dobrowolne.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

D.P. Color, Warszawska 22, 07-300 Ostrów Mazowiecka

Kontakt:
tel: 535 595 922,
mail: biuro@vipkoszulka.pl

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Gwarancja towaru

Koszulki ze zdobieniem podlegają rocznej gwarancji, po okazaniu paragonu bądź faktury.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wymiana

Jeżeli produkt okazał się za duży lub za mały, w ciągu 14 dni można go wymienić. Aby wymienić towar należy przesłać towar na adres:

D.P. Color
Warszawska 22
07-300 Ostrów Mazowiecka

Do przesyłki, proszę włożyć kartę z informacją: na jaki rozmiar ma być wymieniony produkt, numer zamówienia i dane do ponownej wysyłki, a także opłacić ponowną wysyłkę. 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl